Головний спеціаліст Режимно-секретного відділу

Короткий опис:

Запрошуємо до команди НАБУ головного спеціаліста Режимно-секретного відділу! Якщо Ви маєте необхідний стаж роботи у режимно-секретних підрозділах правоохоронних органів, досвід організації секретного діловодства матеріалів оперативно-розшукової діяльності та негласних слідчих (розшукових) дій та інших складових режиму секретності, а також здатні організувати роботу у цих напрямах, маєте розвинуті навички у сфері міжособистісної комунікації, вмієте планувати, контролювати роботу та брати на себе відповідальність, маєте позитивну репутацію, дисципліновані, комунікабельні, а такі компетенції, як: прийняття ефективних рішень, комунікація та взаємодія, командна робота – ваші ключові інструменти, тоді ми шукаємо саме Вас. Приєднуйтеся до НАБУ та змінюйте країну разом з нами!

Подати документи

НАБУ як роботодавець:

Національне антикорупційне бюро України (НАБУ) є незалежним державним органом, який спеціалізується на розслідуванні топкорупційних злочинів. Робота в НАБУ – це можливість долучитися до боротьби з корупцією та зробити внесок у розвиток прозорого та справедливого суспільства.
Чому варто обрати НАБУ як роботодавця?

  1. Висока соціальна відповідальність. Співробітники НАБУ працюють над важливими для держави завданнями, спрямованими на викорінення корупційних схем і покращення життя громадян.
  2. Професійний розвиток. НАБУ пропонує своїм працівникам можливості для навчання та розвитку професійних навичок через спеціалізовані тренінги, семінари та роботу з досвідченими колегами.
  3. Стабільна заробітна плата та соціальні гарантії. Співробітники НАБУ отримують конкурентну заробітну плату, а також повний соціальний пакет.
  4. Прозорість і незалежність. НАБУ прагне створити чесні та прозорі умови праці, забезпечуючи незалежність своїх працівників у прийнятті рішень.

Ключові компетенції та вимоги
НАБУ шукає працівників, які мають високий рівень професіоналізму, відповідальності та чесності. Важливими є навички аналітичного мислення, здатність працювати в команді та націленість на результат.
НАБУ – це місце, де професіонали можуть реалізувати свій потенціал та долучитись до реальних змін. Якщо ви прагнете зробити свій внесок у боротьбу з корупцією – чекаємо у нашій команді.

Опис вакансії:

 

ПРОФІЛЬ ПОСАДИ
 

«Головного спеціаліста Режимно-секретного відділу»

Національного антикорупційного бюро України

 

І

ХАРАКТЕРИСТИКА ПОСАДИ

 

1.1.

Найменування державного органу

Національне антикорупційне бюро України

1.2.

Найменування структурного підрозділу

Режимно-секретний відділ

1.3.

Найменування посади

Головний спеціаліст  

1.4.

Категорія посади

«В»

1.5.

Мета посади

Забезпечує у межах компетенції реалізацію державної політики у сфері охорони державної таємниці в Національному бюро, здійснює заходи із забезпечення режиму секретності та постійного контролю за станом охорони державної таємниці в Національному бюро

1.6.

Зміст виконуваної за посадою роботи

- ефективне та якісне виконання покладених на РСО завдань із забезпечення режимно-секретної діяльності в Національному бюро;

- здійснення заходів щодо попередження витоку інформації з обмеженим доступом;

- здійснення заходів з охорони державної таємниці та забезпечення режиму секретності при виконанні всіх видів секретних робіт;

- підготовка номенклатури посад працівників, перебування на яких потребує оформлення допуску до державної таємниці;

- підготовка документів для переоформлення спеціального дозволу;  для оформлення допуску до державної таємниці;

- підготовка номенклатури секретних справ;

- ведення секретного діловодства;

- проведення перевірок стану додержання режиму секретності працівниками, яким надано допуск та доступ до державної таємниці;

- визначення наявності та відсутності у матеріальних носіях інформації відомостей, що становлять державну таємницю;

- здійснення заходів щодо перегляду грифів секретності матеріальних носіїв інформації;

- підготовка актів за результатами перегляду грифів секретності матеріальних носіїв інформації та проведення експертної оцінки матеріальних носіїв інформації щодо наявності відомостей, що становлять державну таємницю

ІІ

КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ

 

  1. Загальні вимоги

2.1.

Освіта

Вища

Ступінь вищої освіти

Бакалавр (дипломований після 2015 року), магістр (або спеціаліст)

2.2

Стаж роботи  (тривалість у роках, у тому числі на посадах певної категорії)

Стаж роботи на посадах в РСО оперативно-розшукових органів, органів прокуратури, органів досудового розслідування, судів не менше 3 років. Наявність допуску до державної таємниці за формою 2.

2.3

Володіння державною мовою

Вільно

2.4

Володіння іноземними мовами

Володіння однією із офіційних мов Європейського Союзу може бути                 перевагою

2.5

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Безстрокове. Строк призначення особи, яка досягла 65-річного віку, становить один рік з правом повторного призначення без обов’язкового проведення конкурсу щороку

2. Спеціальні вимоги

2.6.

Галузь знань (найменування спеціальності)

Без обмежень

2.7.

Спеціальний досвід роботи (тривалість, сфера чи напрям роботи)

Досвід роботи у сфері охорони державної таємниці

2.8.

Знання законодавства відповідно до посадових обов’язків

  • Конституція України;
  • Закон України «Про державну таємницю»;
  • Закон України «Про інформацію»;
  • Закон України «Про захист персональних даних»;
  • Закон України «Про Національне антикорупційне бюро України»;
  • Закон України «Про державну службу»;
  • Закон України «Про запобігання корупції»
  • Порядок організації та забезпечення режиму секретності в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2013 року № 939;
  • Звід відомостей, що становлять державну таємницю, затверджений наказом Служби безпеки України від 23.12.2020  № 383

 

2.9.

Професійні знання (відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів)

- знання порядку організації та забезпечення режиму секретності;

- знання практики застосування чинного законодавства у сфері охорони державної таємниці та порядку ведення секретного діловодства, надання допуску до державної таємниці, засекречування та розсекречування матеріальних носіїв інформації;

- знання вимог по застосуванню Зводу відомостей, що становлять державну таємницю;

- знання порядку роботи з матеріальними носіями секретної інформації: їх облік, розмноження, відправка, зберігання та знищення;

- основи знань специфіки охорони державної таємниці під час проведення оперативно-розшукових заходів та досудового слідства;

- знання правил забезпечення охорони інформації з обмеженим доступом в Україні;

- вільне володіння українською мовою;

- впевнене користування ПК;

- грамотність

2.10.

Лідерство

  • надання допомоги у встановленні цілей, пріоритетів та орієнтирів;

- орієнтація на результат, досягнення кінцевих результатів;

- ініціативність, комунікабельність

2.11.

Прийняття ефективних рішень

  • оперативне прийняття і реалізація наданих повноважень;
  • аналіз і прогнозування наслідків застосованих повноважень;
  • впровадження нових підходів у вирішенні поставлених завдань;
  • здатність постійно, критично аналізувати кінцеву ефективність, стиль і методи власної організаційно-управлінської діяльності та знаходити шляхи її подальшого вдосконалення;
  • організація та планування роботи;
  • розвинуте понятійне мислення;
  • вміння вирішувати комплексні завдання;

- вміння працювати з великими масивами інформації

2.12.

Комунікації та взаємодія

  • ефективна взаємодії з державними органами та органами місцевого самоврядування;
  • вміння ефективної комунікації та публічних виступів;
  • співпраця та налагодження партнерської взаємодії;

- відкритість

2.13.

Якісне виконання поставлених завдань

  • вміння логічно міркувати, знаходити аргументи, докази, давати пояснення, аналізувати та інтегрувати великі обсяги інформації, робити висновки;
  • оцінювати позитивні та негативні сторони знайденої/отриманої інформації;
  • всебічно вивчати ситуації, визначати, перевіряти та деталізувати проблеми у сфері боротьби з кримінальними корупційними правопорушеннями;

- вміння складати документи із деталізованим описом за результатами виконаної роботи

2.14.

Командна робота та взаємодія

  • вміння ділитися новим знаннями;
  • здатність виконувати колегіальну роботу;
  • вміння допомагати колегам при вирішенні складних завдань

2.15.

Сприйняття змін

  • здатність розрізняти інноваційні зміни та слідувати їм

2.16.

Технічні вміння

  • вміння використання засобів комунікацій, комп'ютерної техніки та програмного забезпечення, оргтехніки;
  • досвід користування ПЗ ERP (автоматизації бізнес-процесів на підприємстві) або аналогічного, ПЗ електронного документообігу АСКОД (або аналогічного);
  • навички роботи в Інтернет з пошуку необхідних документів та інформації

 

2.17.

Особистісні компетенції

  • аналітичні здібності;
  • високий рівень розвитку дедуктивного та індуктивного мислення;
  • системне мислення;
  • логічність мислення;
  • добре розвинена пам'ять;
  • інтелектуальна та емоційна зрілість;
  • сміливість, чесність та відповідальність за доручену справу;
  • позитивна репутація;
  • здатність максимально використовувати власні можливості;
  • неупередженість та об’єктивність;

-      стійкість до стресу

ІІІ

ІНШІ ВІДОМОСТІ

 

3.1.

Кваліфікаційний іспит (тестування)

Тестування на знання законодавства 1-го рівня (https://nabu.gov.ua/perelik-pytan-do-kvalifikaciynogo-ispytu)

3.2.

Перелік документів:

  1. заява, підписана електронним підписом,  про участь у конкурсі встановленого зразка або письмову заяву, якщо має на те підтверджені документами законні підстави або це визначено в умовах конкурсу;
  2. анкета кандидата на посаду до Національного антикорупційного бюро України із заповненням всіх визначених у додатку полів анкети;
  3. копія Державного сертифіката про рівень володіння державною мовою (витяг з реєстру Державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою), що підтверджує рівень володіння державною мовою, визначений Національною комісією зі стандартів державної мови;
  4. копія декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, подана у порядку, встановленому Законом України «Про запобігання корупції», як кандидата на посаду;
  5. заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред’явлення виконавчого документа до примусового виконання;
  6. копія довідки про наявність допуску до державної таємниці.

 

Надіслана особою, яка бажає взяти участь у конкурсі, лише заява або резюме не реєструється як вхідний документ та повертається на зворотню адресу запитувача із зазначенням відповідних коментарів.

Працівники Національного бюро, які бажають взяти участь у конкурсі, подають лише заяву про участь у конкурсі, яка готується та подається в електронному вигляді на ім'я голови Конкурсної комісії та підписується КЕП у СЕД "АСКОД".

 

Зразки заяв розміщені на офіційному вебсайті Національного бюро (https://nabu.gov.ua/poryadok-provedennya-vidkrytogo-konkursu

Порядок проведення відкритого конкурсу, розділ ІІІ)

3.3.

Термін подання документів

Протягом 10 календарних днів

3.4.

Прийом документів

За посиланням на вебсайті Національного бюро https://nabu.gov.ua/robota-v-nabu/perelik-vakansiy/

3.5.

Контактні дані

E-mail: commission2@nabu.gov.ua

Тел.:(044) 246-30-03

3.6.

Умови оплати праці

Посадовий оклад: 40680 грн.

Доплати: відповідно до ст. 23 Закону України «Про Національне антикорупційне бюро України»

3.7.

Місце проведення конкурсу

м. Київ, вул. Дениса Монастирського, 3

Анкета кандидата на посаду:

Головний спеціаліст Режимно-секретного відділу

Кваліфікаційні вимоги:

1

Особові дані

2

Контактна інформація

Додаткові засоби звʼязку не є обов'язковими до заповнення

3

Місце реєстрації

4

Місце фактичного проживання

5

Паспорт громадянина України

6

Відомості про військовий облік

Поля заповнюються військовозобов’язаними кандидатами згідно відповідних документів, у інших випадках ставиться «-».

7

Вища освіта

Освітньо-кваліфікаційний рівень вищої освіти: бакалавр, спеціаліст, магістр
Навчальний заклад: Повна назва
Форма навчання: Очна/заочна
Напрям підготовки: за професійним спрямуванням у вищій освіті розуміється як група спеціальностей зі спорідненим змістом вищої освіти та професійної підготовки (має більш ширше поняття ніж спеціальність, у деяких випадках може співпадати зі спеціальністю)
Галузь знань: Згідно Постанови від 29 квітня 2015 р. № 266 «Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти»
Спеціальність: Згідно Постанови від 29 квітня 2015 р. № 266 «Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти»
Спеціалізація: конкретизація, деталізація фаху, набуття особою здатностей виконувати окремі завдання та обов'язки, які мають особливості, в межах спеціальності тощо.
Наприклад: спеціальність комп’ютерна інженерія, до якої входить спеціалізації: комп’ютерні системи та компоненти, системне програмування, спеціалізовані комп’ютерні системи. Менеджмент, до якого входять спеціалізації: виробничий менеджмент, фінансовий менеджмент, управління персоналом.
Кваліфікація: здатність виконувати завдання та обов'язки відповідної роботи.
У дипломі чи іншому документі про професійну підготовку (посвідченні, сертифікаті тощо) кваліфікація визначається через назву професії (інженер-радіолог, економіст, токар, секретар-стенографіст тощо).
Поля заповнюються відповідно до інформації, яка міститься у Дипломі про вищу освіту та його додатку (у разі відсутності інформації у відповідному полі ставиться «-»).

8

Рівень володіння мовами

9

Трудова діяльність (у т.ч. військова служба або служба на посадах рядового та начальницького складу)

Відомості щодо трудової діяльності заповнюються в хронологічному порядку починаючи з останнього місця роботи.

Чи є у вас досід роботи в державних органах на посадах, пов'язаних з оперативно-розшуковою діяльністю, проведенням досудового розслідування?

Тривалість:

10

Професійне навчання, підвищення кваліфікації, спеціалізація, стажування

11

Належність до категорії громадян, які мають додаткові гарантії

Категорія Так\Ні Підтверджуючий документ
особа з інвалідністю
учасник бойових дій
одинока мати (одинокий батько)
особа, яка постраждала внаслідок Чорнобильської катастрофи
постраждалий учасник Революції Гідності
депутат ради
жінка, яка працює та має двох дітей віком до 15 років
інше
12

Інформація про наявність рангу державного службовця, військового або іншого спеціального звання на момент подання документів на участь у конкурсі

13

Інформація про притягнення до кримінальної відповідальності, наявність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України

14

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності (протягом останнього року)

15

Інформація про членів сім’ї та близьких осіб кандидата

(Чоловік, дружина, батько, мати, вітчим, мачуха, син, дочка, пасинок, падчерка, рідні брати та сестри, рідні брати та сестри дружини (чоловіка), зять, невістка, тесть, теща, свекор, свекруха, усиновлювач чи усиновлений, опікун чи піклувальник, особа, яка перебуває під опікою або піклуванням кандидата, будь-які особи, які станом на день заповнення анкети, спільно проживали, були пов’язані спільним побутом, мали взаємні права та обов’язки із кандидатом (крім осіб, взаємні права та обов’язки яких не мають характеру сімейних), у тому числі особи, які спільно проживали із кандидатом, але не перебували у шлюбі)

16

Надайте відповідь

Повідомляю про відсутність громадянства (підданства) інших держав та документів про це

З вимогами та обмеженнями щодо прийняття та проходження служби відповідно до законів України «Про Національне антикорупційне бюро України» «Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про очищення влади», Законом України «Про захист персональних даних», необхідністю повідомлення про зміну даних ознайомлений(на) та зобов'язуюсь їх дотримуватись.
Підтверджую достовірність зазначених в анкеті даних

Повідомляю, що у спеціально уповноважених підрозділах по боротьбі з корупцією в органах прокуратури, Міністерства внутрішніх справ України, податкової міліції, Служби безпеки України, Військової служби правопорядку у Збройних Силах України та митних органах у період з 26.01.2010 по 25.01.2015 не працював та службу не проходив.

Надаю згоду на:
- обробку моїх персональних даних з первинних джерел у такому обсязі (зокрема відомості про освіту, професію, спеціальність та кваліфікацію, науковий ступінь, вчене звання, підвищення кваліфікації, паспортні дані, дані про нагороди; відомості про декларування доходів, зобов’язання фінансового характеру та відомості про майновий стан особи, яка претендує на зайняття посади у Національному бюро, щодо себе та членів своєї сім’ї, автобіографічні дані, відомості про трудову діяльність, особисті відомості (вік, стать, родинний стан, склад сім’ї, ділову репутацію, причетність до корупційних скандалів, наявність кримінальних проваджень, учасником яких я є тощо), відомості щодо місця проживання: фактичне та за державною реєстрацією, відомості про перебування на військовому обліку, дані, що стосуються стану здоров’я, в межах, визначених законодавством, дані щодо періоду надання відпусток, дані, що підтверджують право працівника на пільги, встановлені законодавством, дані про присвоєння ідентифікаційного номера платника податків, електронні ідентифікаційні дані (біографічні довідки, номери телефонів), запис зображення (фото);
- використання персональних даних, що передбачає дії володільця бази щодо обробки цих даних, в тому числі використання персональних даних відповідно до їх професійних чи службових або трудових обов'язків, дії щодо їх захисту на термін, необхідний для досягнення мети обробки персональних даних.

Ні я, ні мої близькі та рідні до кримінальної чи адміністративної відповідальності не притягувалися, в іноземстві іншої держави не перебували.

Надаю згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей щодо себе відповідно до вимог Закону України «Про очищення влади» (Не надається згода на оприлюднення відомостей щодо осіб, які займають посади, перебування на яких становить державну таємницю)

Відповідно до вимог частини першої статті 4 Закону України «Про очищення влади» повідомляю, що заборони, визначені частинами третьою або четвертою статті 1 цього Закону щодо мене застосовуються

У разі відповіді "Так" на попереднє питання, зазначте, які саме заборони застосовуються

Інструкція щодо способу підписання документів ЕЦП

CZO підпис

ДІЯ підпис

17

Додатки

Кожен електронний документ має бути збережено окремим файлом у форматах «pdf, doc, docx, jpg, jpeg, png, asice».
В імені файлу зазначаються прізвище, ініціали особи, яка подає документи, назва документа (зразок: «Шевченко О.Г. Заява», «Шевченко О.Г. Декларація»). Сукупний розмір файлів має бути не більше 20Мб.
Відскановані копії документів повинні бути якісними, доступними для читання, повно й чітко відображати інформацію та відомості, внесені до них, незалежно від змісту такої інформації.

Заява про участь у конкурсі - згідно встановленого зразка або письмова заява, якщо має на те підтверджені документами законні підстави або це визначено в умовах конкурсу; Електронна заява повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом від Дія. Підпис

Цифрове фото - на документи, співвідношення сторін 3:4

Державний сертифікат про рівень володіння державною мовою - (витяг з реєстру Державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою), що підтверджує рівень володіння державною мовою, визначений Національною комісією зі стандартів державної мови

Електронна копія декларації - копія декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, подану у порядку, встановленому Законом України «Про запобігання корупції», як кандидата на посаду

Заява про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини - особи, які подають документи на участь у конкурсі, подають заяву про відсутність заборгованості зі сплати аліментів на утримання дитини, сукупний розмір якої перевищує суму відповідних платежів за шість місяців з дня пред'явлення виконавчого документа до примусового виконання (зразок)

Бажаю перенести результати тестувань
(Тестування на знання законодавства дійсні 1 рік, загальних здібностей - 2 роки)

Додати заяву про перенесення результатів тестувань

Інше: особи можуть подавати заяву у довільній формі із проханням присвоєння їм персонального номера для подальшої ідентифікації такої особи під час розміщення відомостей на офіційному вебсайті Національного бюро або додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо), мотиваційний лист.